طراحی مرکز تلفن | طراحی سامانه های ارتباطی | طراحی مرکز تماس سیسکو

یکی از سرویس های پر طرفدار و حرفه ای از مجموعه سرویس های طلایی این مجموعه، طراحی سامانه های ارتباطی شرکت ها، طراحی مرکز تلفن ، طراحی مرکز تماس سیسکو و فکس سرور تحت شبکه می باشد.

در این بین سعی بر این شده است که نیازهای ارتباطی شرکت را با پیاده سازی بهترین سرویس ها و سیستم های ارتباطی مرتفع نماییم.

طراحی و پیاده سازی سامانه های هوشمند تلفنی به همراه سامانه هایی همچون

  • سامانه نظر سنجی تلفنی به همراه کد رهگیری
  • مسابقات و سرگرمی های تلفنی
  • پیگیری سفارشات تلفنی
  • راه اندازی کال سنتر (راه اندازی مرکز تلفن)
  • سیستم ویدئو کنفرانس

که مبتنی بر پلتفرم های متن باز مانند Asterisk ، Free Switch، و پلتفرم های حرفه ای مانند سیسکو (مرکز مدیریت تماس سیسکو – CUCM) می باشد را با پشتیبانی همیشگی را از این مجموعه بخواهید.

یکی از سیستم های مدیریت تماس حرفه ای که در طراحی مرکز تماس ( طراحی سیستم تلفنی گویا ) ، طراحی مرکز ویپ استفاده می شود، سیستم کال منیجر سیسکو CUCM می باشد، که این سیستم نرم افزاری با لایسنس اختصاصی CUCM این مجموعه جهت طراحی مرکز تلفن استفاده می گردد.

بهینه سازی و اختصاصی نمودن سیستم مدیریت تماس

در طراحی سامانه های ارتباطی و مرکز تلفن شرکت ها امکان بهینه سازی و افزایش امنیت سامانه های ارتباطی در برنامه های مدیریت تماس مختلف به عنوان یکی از سرویس های اختصاصی ارائه می شود.

از بهینه سازی های صورت گرفته می توان به بهینه سازی سیستم مدیریت تماس که با استفاده از برنامه استریسک (Asterisk) انجام شده اشاره کرد.

اضافه نمودن ماژول های اختصاصی به سیستم های مدیریت تماس را در سرویس تخصصی طراحی مرکز تماس جستجو کنید.

به طوری کلی اختصاصی نمودن کال منیجر و اضافه نمودن ویژگی هایی به کال منیجر هایی مانند استریسک، الستیک و …. از جمله سرویس های تخصصی در زمینه ویپ VoIP می باشد که ارائه می گردد.

برای استفاده از کانفیگ آی پی فون سیسکو در استریسک در صورتی که آی پی فون به صورت ۳PCC یا Third Party Call Control باشد آی پی فون با کانفیگ آی پی فون از طریق تنظیمات دستگاه به کال منیجر مورد نظر متصل و قابلیت دریافت خط تحت پروتکل SIP را دارا می باشد.

در صورتی که آی پی فون بر اساس فریمور نرم افزاری سیسکو باشد، سیستم مدیریت تماس استریسک جهت استفاده از آی پی فون سیسکو، نیازمند تغییرات تخصصی در کانفیگ Asterisk می باشد.

مشاوره و اجرای سرویس های سیسکو

پیاده سازی سرویس VoIP سیسکو | اجرا VoIP سیسکو | اجرای سیستم مدیریت تماس سیسکو

طراحی و پیاده سازی سرویس های سیسکو در کنار سیستم مدیریت تماس سیسکو (CUCM) به همراه فروش لایسنس اصلی سیسکو و همچنین کرک لایسنس سیسکو ارائه می گردد.

طراحی مرکز تماس بر اساس نیاز شما می تواند بر اساس سیستم مدیریت تماس سیسکو (CUCM) پیاده سازی شود.

سیستم مدیریت تماس سیسکو (CUCM) با استفاده از لایسنس اصلی و یا لایسنس کرک شده به همراه سرویس های سیسکو مورد نظر شما ایجاد می شود.

سرویس های پیاده سازی شده سیسکو

  • سرویس کنفرانس صوتی و تصویری سیسکو

    پیاده سازی سرویس کنفرانس صوتی و تصویری بر پایه سرویس های و نرم افزار های سیسکو، که این سرویس بر اساس سرویس های نرم افزای CMS سیسکو، Webex سیسکو و TMS سیسکو پیاده سازی می شود.

    همچنین در کنار پیاده سازی و اجرای سیستم های سیسکو گفته شده، ارائه لایسنس نامحدود سرویس سیسکو نیز را از من بخواهید.

  • سرویس مدیریت تماس سیسکو

    پیاده سازی سرویس مدیریت تماس های ورودی و خروجی بر اساس سرویس نرم افزاری CUCM و CUC سیسکو پیاده سازی می شود.

    همچنین در کنار سرویس مدیریت تماس ها، پیاده سازی سیستم های صف و IVR (منشی مجازی) و غیره نیز پیاده سازی می شود.

  • سرویس سامانه نظرسنجی و ارایه کد رهگیری و سفارشات فروشگاهی

    سرویس هایی همچون سامانه های نظرسنجی و ارایه کد رهگیری ، مسابقات و سرگرمی های تلفنی ، پیگیری سفارشات فروشگاهی از طریق سرویس نرم افزاری سیسکو UCCX قابل پیاده سازی می شود.

  • طراحی و پیاده سازی IVR سیسکو

    طراحی تلفن گویا در مرکز تماس یا مرکز تلفن

  • طراحی و پیاده سازی فکس سرور تحت شبکه

    ارسال فکس به دو صورت ارسال فکس سخت افزاری و ارسال فکس نرم افزاری ( تحت شبکه ) صورت می پذیرد، که ارسال فکس سخت افزاری معمولا از طریق دستگاه های سخت افزاری که بر اساس خطوط شهری می باشند، ارسال فکس را انجام می دهند.
    در روش ارسال فکس نرم افزاری (فکس تحت شبکه) بر اساس خطوط شبکه مرکز تماس تلفنی که تحت پروتکل SIP , t.38 می باشد، ارسال فکس صورت می گیرد.

    طراحی و پیاده سازی سرور فکس در سیستم مدیریت تماس

    فکس سرور تحت شبکه به شما امکان مدیریت ارسال و دریافت فکس را در سازمان ها و شرکت ها به صورت ساده و سریع امکان پذیر می کند و به دلیل عدم نیاز به سخت افزار فکس از طرفداری خوبی برخوردار است.

    همچنین در صورتی که شما به دنبال استفاده از دستگاه فکس قدیمی خود تحت شبکه مرکز تلفن ویپ فعلی می باشید می توانید از این سیستم ارسال فکس تحت شبکه ویپ با ارائه راهکارهای سرویس فکس سرور، فکس سرور را راه اندازی کنید.

    مزایایی استفاده از فکس سرور نرم افزاری تحت شبکه

    •  عدم نیاز به دستگاه ارسال فکس
    • یکپارچه سازی سیستم فکس در کنار مرکز تلفن SIP
    • ارسال سریعتر
    • مدیریت فکس های ارسال و دریافتی