طراحی مرکز تلفن | طراحی سامانه های ارتباطی | طراحی مرکز تماس سیسکو

یکی از سرویس های پر طرفدار و حرفه ای از مجموعه سرویس های طلایی این مجموعه، طراحی سامانه های ارتباطی شرکت ها، طراحی مرکز تلفن و طراحی مرکز تماس سیسکو می باشد.

در این بین سعی بر این شده است که نیازهای ارتباطی شرکت را با پیاده سازی بهترین سرویس ها و سیستم های ارتباطی مرتفع نماییم.

طراحی و پیاده سازی سامانه های هوشمند تلفنی به همراه سامانه هایی همچون

  • سامانه نظر سنجی تلفنی به همراه کد رهگیری
  • مسابقات و سرگرمی های تلفنی
  • پیگیری سفارشات تلفنی
  • راه اندازی کال سنتر (راه اندازی مرکز تلفن)
  • سیستم ویدئو کنفرانس

که مبتنی بر پلتفرم های متن باز مانند Asterisk ، Free Switch، و پلتفرم های حرفه ای مانند سیسکو (مرکز مدیریت تماس سیسکو – CUCM) می باشد را با پشتیبانی همیشگی را از این مجموعه بخواهید.

یکی از سیستم های مدیریت تماس حرفه ای که در طراحی مرکز تماس استفاده می شود، سیستم کال منیجر سیسکو CUCM می باشد، که این سیستم نرم افزاری با لایسنس اختصاصی CUCM این مجموعه جهت طراحی مرکز تلفن استفاده می گردد.

بهینه سازی و اختصاصی نمودن سیستم مدیریت تماس

در طراحی سامانه های ارتباطی و مرکز تلفن شرکت ها امکان بهینه سازی و افزایش امنیت سامانه های ارتباطی در برنامه های مدیریت تماس مختلف به عنوان یکی از سرویس های اختصاصی ارائه می شود.

از بهینه سازی های صورت گرفته می توان به بهینه سازی سیستم مدیریت تماس که با استفاده از برنامه استریسک (Asterisk) انجام شده اشاره کرد.

اضافه نمودن ماژول های اختصاصی به سیستم های مدیریت تماس را در سرویس تخصصی طراحی مرکز تماس جستجو کنید.

به طوری کلی اختصاصی نمودن کال منیجر و اضافه نمودن ویژگی هایی به کال منیجر هایی مانند استریسک، الستیک و …. از جمله سرویس های تخصصی در زمینه ویپ VoIP می باشد که ارائه می گردد.

برای استفاده از کانفیگ آی پی فون سیسکو در استریسک در صورتی که آی پی فون به صورت ۳PCC یا Third Party Call Control باشد آی پی فون با کانفیگ آی پی فون از طریق تنظیمات دستگاه به کال منیجر مورد نظر متصل و قابلیت دریافت خط تحت پروتکل SIP را دارا می باشد.

در صورتی که آی پی فون بر اساس فریمور نرم افزاری سیسکو باشد، سیستم مدیریت تماس استریسک جهت استفاده از آی پی فون سیسکو، نیازمند تغییرات تخصصی در کانفیگ Asterisk می باشد.